7059 entries.
Ronald123
wrote on 24/06/2026
at
18:53
@tattooboy Jawel hoor!! ronaldhogan123@gmail.com
At=@. Gmail+ .com (vaak wordt emailadres niet weergegeven) ๐
Willem
wrote on 24/06/2026
at
18:03
Wie wilt contact met 35 jr man uit nwk a.d. ijssel.
Ik 1.7 mtr slank.eigen huis en ontvangt bij mij huis., 1ste offender.
Wil pijpen en geneukt worden, is 1ste keer dus groter als 17 cm hoeft nirtvte reageren.
Ik ontvang rustig, roken eennpeuk en drinken wat en de rest gaat neem ik aan vanzelf.
Pzc
Nmc
Peter19cm
wrote on 24/06/2026
at
16:45
DOUBT werkt niet bij de rosie. Doubt is net als ik een klant. Heb doubt namelijk een paar keer gesproken
ADMIN
wrote on 24/06/2026
at
16:14
@Doubt waarom liegen ?
Je werkt zelf bij Rosie
Dus hoef je niet te zeggen dat je net binnen was toch ?
Hou het gewoon zakelijk.
ADMIN
Doubt
wrote on 24/06/2026
at
15:05
@John, gisteren was ik ook in de bios, was net binnen toen stroom uitviel, op de website van โStedinโ;kon het wel tot 17:00/17:30 uur duren, ben toen ook vertrokken, de Rosie kan ook daar niets aan veranderen en heeft ook hun problemen daarmee.
Je kan nu niet eisen om je geld terug of korting te krijgen, neem je verlies. Ben ook het probleem bij andere bioscopen tegengekomen dichte deur of vroeger dicht is vervelend maar kan gebeuren.
Kevin
wrote on 24/06/2026
at
13:11
Zijn er groot geschapen mannen die lekker afgetrokken willen worden app mij 0628458943
John
wrote on 24/06/2026
at
12:58
Hallo wil gaat niet om die 15 euro maar als ze tot 8 uur open zijn en er weinig zijn gaan ze ook om 7 uur dicht en medere malen gehad 10 uur open nog gewoin dicht gaan ze 11 uur open nee dat is klant vrindelijk
mark
wrote on 24/06/2026
at
11:44
okecik ga je op de hoogte houden zodra we afspreken mag je 'm lekker diep in mijn keel duwen als ik er lekker aan zuig
henk60
wrote on 24/06/2026
at
11:26
Morgen rond 12:00 aanwezig voor geile sex achterin op het bed….
60,175,83,16, geschoren
Peter19cm
wrote on 24/06/2026
at
11:15
@mark 40 min denk ik ongeveer
mark
wrote on 24/06/2026
at
11:12
ik ga proberen of ik vammiddag of morgenmiddag kan komen.ik weet niet of je van ver moet komen zelf
Bisch
wrote on 24/06/2026
at
11:12
Hallo, is er nog animo voor vanmiddag?
mark
wrote on 24/06/2026
at
11:01
wat zijn jou stats eigenlijk?