7048 entries.
mark
wrote on 24/06/2026
at
11:12
ik ga proberen of ik vammiddag of morgenmiddag kan komen.ik weet niet of je van ver moet komen zelf
Bisch
wrote on 24/06/2026
at
11:12
Hallo, is er nog animo voor vanmiddag?
mark
wrote on 24/06/2026
at
11:01
wat zijn jou stats eigenlijk?
mark
wrote on 24/06/2026
at
10:36
hoi Peter de ochtend of de dag
Wil
wrote on 24/06/2026
at
10:30
@John ik was er gisteren ook
Is toch logisch je bent zelf weggegaan
Je had toch ook nog ff kunnen blijven zitten?
Dan had je gisteren hierover moeten klagen bij de desk !
Iedereen kan wel bellen nu van โฆik was hier gisteren tijdens de stroomstoring
Als het om die โฌ15 euro gaat
Ja dan zou ik me eigen pas echt zorgen gaan maken!
Kun je beter een extra baantje gaan zoeken dan je tijd in de Rosie door te brengen.
Jou zien we dus niet meer ๐
Toedeloe
John
wrote on 24/06/2026
at
10:11
Goede .morgen was gisteren in de rosie ging het ligt uit dus weg gegaan geen geld terug nu gebelt of binnen mocht voor half geld nee dit is pas een kut zaak zonder kutten en een kut servise kom hiet nooit meer
mark
wrote on 24/06/2026
at
09:36
vandaag in de ochtend wordt moelijk ben nog op werk.verder ben ik slank netjes verzorgd 43 .kan jij altijd in de ochtend of alleen vandaag?
John
wrote on 24/06/2026
at
09:35
Wie komt er in de rosie wad gisteren heerlijk koel beneden
Peter19cm
wrote on 24/06/2026
at
09:30
Ik wil vandaag in de ochten. Mark wat zijn jou stats
mark
wrote on 24/06/2026
at
09:27
hoi Peter wat komt jou uit dan kan ik kijken of ik daarop kan aanpassen